نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 20:49

قول جمهوری آذربایجان برای عدم خلل در فعالیت گمرک بیله‌سوار

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان گفت: مقامات جمهوری آذربایجان اعلام کرده‌اند هیچ‌گونه خللی در فعالیت گمرک بیله‌سوار به وجود نخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدعباس موسوی، سفیر ایران در آذربایجان در نشست با استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت ویژه گمرک بیله سوار اظهار کرد: در ملاقات‌های صورت‌گرفته با مسؤولان جمهوری آذربایجان، نظرات قاطع دولت ایران درباره تداوم فعالیت جدی گمرک بیله‌سوار رسماً به طرف مقابل اعلام شده است.

وی افزود: این موضوع به طورجدی پیگیری می‌شود و مقامات جمهوری آذربایجان هم اعلام کرده‌اند هیچ‌گونه خللی در فعالیت گمرک بیله‌سوار به وجود نخواهد آمد.

ضرورت پیگیری صادرات چمدانی از بیله‌سوار و اجرای بارانداز ریلی پارس‌آباد

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این نشست با اشاره به نظر قاطع دولت مبنی بر توسعه و رونق گمرک بیله‌سوار اظهار کرد: انتظار می‌رود سفارت کشورمان در باکو ضمن پیگیری صادرات چمدانی از گمرک بیله‌سوار، از هرگونه تحت‌الشعاع قرار گرفتن این گمرک در توافقات با جمهوری آذربایجان جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: عملیاتی شدن پروژه بارانداز ریلی پارس‌آباد از دیگر موضوعات مهم بوده که نیازمند پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580431

مهمترین اخبار ایران و جهان: