نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 10:55

شهرداری کرمانشاه در مسیر هوشمندسازی

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه گفت: اولین سامانه درون و برون سازمانی ویژه آموزش مجازی در شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

عابدین محمودی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح علمی و توانمندسازی پرسنل در حوزه‌های تخصصی و ایجاد انگیزه و بازدهی عملکردی مناسب که از اهداف شهرداری و این سازمان بوده و در  آن برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در نظر گرفته شده، دوره‌های آموزشی و توانمندسازی همواره به شکل پیوسته و مستمر برگزار می‌‌شود.

وی ادامه داد: از آنجایی‌که حضور در کلاس‌ها نیازمند ترک محل خدمت بود و در زمان و مکان محدود بوده و ارائه خدمات به شهروندان نیز از اولویت‌های شهرداری است، لذا سازمان فاوا در اقدامی موثر امکان برگزاری کلاس‌های مجازی را بر بستر شبکه داخلی و همچنین از طریق ادوب کانکت بر بستر اینترنت جهت برگزاری دوره‌ها در ساعت غیراداری را فراهم کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: طی درخواست اداره آموزش سامانه آموزشی جام جهت وارد کردن اطلاعات آموزشی و مدیریت و برنامه‌ریزی اصولی و ارزشیابی عملکرد پرسنل این سامانه نصب و پیاده‌سازی شده و تمامی پرسنل با مراجعه به کارتابل آموزشی خود علاوه بر امکان شرکت در کلاس‌ها و آزمون‌های آنلاین امکان دسترسی به سوابق آموزشی خود را پیدا کرده و همچنین با بارگذاری محتواهای آموزشی بدون برگزاری هر نوع کلاسی امکان ارتقا دانش فنی افراد فراهم آمده است.

محمودی خاطرنشان کرد: اولین دوره کلاس مجازی با عنوان آموزش نرم‌افزار نوسازی ویژه پرسنل فاوا کلاس اصول و مبانی شهرسازی برگزار و افراد مجاز به شرکت در کلاس شرکت کردن علاوه بر موارد مورد اشاره امکان برگزاری انواع وبینارها بر بستر شبکه اختصاصی شهرداری و همچنین دسترسی برخط و از طریق Adobe Connect فراهم و نخستین  وبینار با موضوع برنامه‌ریزی ومدیریت پروژه به با محوریت واحد کنترل پروزه  معاونت برنامه‌ریزی شهرداری کرمانشاه با موفقیت برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه بیان کرد: که دوره مجازی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت شهری از دیگر اقدامات این سازمان بوده و همچنین دورهای مدیریت و دانش یادگیری سازمانی در حال برگزاری است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575975

مهمترین اخبار ایران و جهان: