نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 15:35

اردوی راهیان نور دانش‌آموزی همدان از ۲۸ آبان برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی از ۲۸ آبان ماه خبر داد و گفت: در تلاش هستیم ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان تا ۱۵ آذرماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کامران کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت آغاز هفته بسیج از رویارویی همیشگی دو جریان حق و باطل سخن به میان آورد و افزود: جریان باطل در تلاش است کژی را جای راستی، خوبی را جای زشتی، جلاد را جای شهید و سیاهی را جای سفیدی جا بزند و به اهداف خود دست یابد.

وی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون و ناتوی فرهنگی و تاکید ایشان در خصوص مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، اردوهای راهیان نور را یکی از بسترهای مهم فرهنگی در مواجهه با آن دانست و گفت: دشمن به دنبال نفوذ در افکار و ذهن نوجوانان و جوانان است که باید با ایجاد بستر حضور این افراد در مناطق عملیاتی جنوب و غرب زمینه آشنایی آنها با واقعیت‌ها و اهمیت فرهنگ جهاد و شهادت را مهیا کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین بستر جهاد تبیین در کنار برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت است افزود: از آن جا که دشمن به دنبال انکار دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و یا کمرنگ نشان دادن آن به منظور ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است باید در بستر اردوهای پیشرفت به همراه اردوهای راهیان نور، دو مقوله مهم موفقیت‌های ایران اسلامی در کناز مجاهدت‌ها را بازگو کنیم.

وی از برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی از ۲۸ آبان ماه خبر داد و گفت: در تلاش هستیم ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان تا ۱۵ آذرماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند تا از مناطق عملیاتی والفجر ۸، کربلای ۴، شلمچه و معراج شهدا بازدید کنند.

کریمی تصریح کرد: بسیجیانی از پایگاه‌های مقاومت، پایگاه‌های محلات، قشر دانشجو، فرهنگیان، پزشکان و سایر اقشار نیز به راهیان نور اعزام خواهند شد ضمن اینکه امسال تقریبا به اندازه سال‌ گذشته سهمیه حضور در راهیان نور به همدان اختصاص داده شده است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576531

مهمترین اخبار ایران و جهان: