نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 17:12

لزوم مشارکت اولیاء در برنامه‌های آموزش و پرورش/ معوقه سال ۱۴۰۱ فرهنگیان پرداخت شده است

استاندار زنجان به لزوم افزایش مشارکت مردم در حوزه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: معوقه و پرداختی‌ها در بحث رتبه بندی معلمان ۲۵ هزار میلیارد تومان بود که دولت با این همه فشارهای مالی این مسوولیت را پذیرفت و پرداختی‌ها انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جدید با یادآوری مشکل پیش آمده در پرداخت حقوق معلمان در پایان سال گذشته، اظهار داشت: پیگیری‌های که بعد از عید نوروز انجام و ترمیم‌هایی که خود سیستم انجام داد، معوقه سال ۱۴۰۱ فرهنگیان پرداخت شد.

استاندار زنجان به اهمیت و نقش پررنگ آموزش و پرورش در مسایل اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و تصریح کرد: معوقه و پرداختی‌ها در بحث رتبه بندی معلمان ۲۵ هزار میلیارد تومان بود که دولت با این همه فشارهای مالی این مسوولیت را پذیرفت و پرداختی‌ها انجام شد.

محسن افشارچی با بیان اینکه اگر اعتراضی در این حوزه باشد باید دقیق سنجیده بشود، تاکید کرد: برای افزایش مشارکت مردم در حوزه  آموزش و پرورش باید دستگاه بیشتر اهتمام ورزد.

وی با اشاره به اینکه افزایش ایجاداعتماد بین مردم و حاکمیت وظیفه ما است، گفت: هیچ اشکالی ندارد اگر والدین هم در برگزاری کلاس ها مشارکت و در مدارس حضور داشته باشند، نباید صرفا به جلسات اولیا و مربیان بسنده کنیم.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین رکن را در حوزه اجتماعی دارد ، اظهار کرد: در حال حاضر جامعه هدفی که دشمن در قالب حجاب نشانه گرفته است بیشتر دبیرستانی‌ها و دانشجویان ما هستند، از این رو  آموزش و پروزش در مدارس نقش پررنگی در تبیین مسایل حجاب و عفاف دارد که باید بیشتر در این زمینه اهتمام کند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1160231

مهمترین اخبار ایران و جهان: