نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 23:34

ورزش آذربایجان شرقی در روز جهانی قدس حضور پرشوری خواهد داشت

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور امان‌زاده معاون ورزشی و تقی‌زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و نمایندگان هیات‌های ورزشی استان در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

در این جلسه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یعنی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

امان‌زاده در ادامه گفت: وظیفه ما فراهم کردن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بوده و همه مسئولان باید در این راستا تلاش نمایند.

تقی‌زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، همدردی و همدلی خود را با مردم فلسطین به جهانیان نشان خواهیم داد گفت: روز جهانی قدس روزی است که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) حول اتحاد مسلمانان برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بنا گذاشته شد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138975

مهمترین اخبار ایران و جهان: