نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 15:58

عملیات طوفان الاقصی موجب وحدت عمیق میان مسلمانان شد

امام جمعه اردستان گفت: عملیات طوفان الاقصی و مقاومت مردم فلسطین موجب شد یک وحدت عمیق میان مسلمانان در سطح وسیع وجود آید.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی و مقاومت مردم فلسطین هیمنه رژیم صهیونیستی را از بین برد و قدرت تصمیم‌گیری و مقابله از این رژیم منحوس گرفته شد.

وی افزود: با عملیات طوفان الاقصی، مهاجرت معکوس از رژیم صهیونیستی آغاز شد چرا که مردم متوجه شدند که دیگر در سرزمین اسرائیل، امنیت وجود ندارد و این عملیات موجب شد یک وحدت عمیق میان مسلمانان به وجود آید.

 دهشیری خاطرنشان کرد: همه مسلمانان احساس کردند که باید با مردم فلسطین هم‌نوایی کنند برخی از کشورهای عرب نیز با فشار ملت‌های خود مجبور به حمایت از مردم فلسطین شدند همچنین علاوه بر غزه، کرانه باختری و اردن نیز فعال شد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: بنابر بیانات رهبر انقلاب، آمریکا این جنگ را اداره می‌کند و دست این دولت به خون مردم بی‌گناه آغشته شده، همچنین برخی دولت‌ها وقتی احساس کردند رژیم صهیونیستی در حال متلاشی شدن است به سمت حمایت از فلسطین آمده و به مردم آن دلگرمی دادند.

وی بیان کرد: مقاومت و اقتدار مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی بی‌نظیر بوده و طبق بیانات رهبری این دو عامل نباید فراموش شود و آینده از آن فلسطین خواهد بود.

دهشیری با اشاره به روز بسیج دانش‌آموزی یادآور شد: هشتم آبان روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی یادآور شهادت شهید فهمیده که به تعبیر امام راحل، رهبر ما آن طفل دوازده سال بوده، است و نوجوانان باید الگوی خود را از بین افرادی همچون شهید فهمیده انتخاب کنند.

امام جمعه اردستان با اشاره به ثبت نام نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در شهرستان اردستان ۳۸ نفر برای انتخابات نمایندگی مجلس ثبت نام قطعی انجام دادند و هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات نیز کار خود را شروع کرده، توصیه می‌شود که در بررسی صلاحیت‌ها خدا را در نظر گرفته و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552080

مهمترین اخبار ایران و جهان: