نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 19:40

استقامت و توکل بر خدا رمز پیروزی جوانان فلسطینی است

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: مردم فلسطین با روحیه استقامت و توکل بر خدا حرمت می‌کنند و اینها رمز پیروزی آن‌هاست.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دهلران، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از موضوعات امروز در جهان مسئله فلسطین است.

وی افزود: حدود ۷۰ سال است که مردم فلسطین زیر شکنجه ها، ظلم و ستم رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و استکبار جهانی هستند.

امام جمعه دهلران گفت: مردم فلسطین با روحیه استقامت و توکل بر خدا حرکت می کنند و اینها رمز پیروزی آنهاست و امروزه جهان این را می داند.

وی ادامه داد: جهان اسلام و همه آزادی خواهان عالم نباید نسبت به موضوع فلسطین بی تفاوت باشند و کشورهایی که ناآگاهانه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دنبال کردند، باید نسبت به این اقدام خود تجدید نظر کنند.

حجت الاسلام موسوی به بمباران مردم فلسطین اشاره کرد و بیان نمود: دولت های مستکبر پیش از این ظالم را یاری نکنند و سازمان ملل، سازمان های حقوق بشر و دولت های اسلامی نباید در مقابل موضوع فلسطین بی تفاوت باشند و نسبت به بمباران کودکان و زنان سکوت نکنند.

امام جمعه دهلران بیان کرد: پیام ما به جوانان مجاهد فلسطینی این است که با قدرت و قوت به راه خود ادامه دهید که پیروزی نزدیک است و وعده خداوند بر پیروزی با کسانی است که استقامت می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، غاصبان شهرک های اشغالگر در حال فرار هستند و دولت اضطراری هم نمی تواند امنیت ساکنان شهرک های اشغالی را ترمیم کند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535480

مهمترین اخبار ایران و جهان: