نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 20:13

جشن ویژه روز معلولان در سرخس برگزار شد

جشن ویژه روز معلولان با حضور دانش‌آموزان آموزشگاه‌های شهید تندگویان و مراکز آموزشی استثنایی رسام عرب‌زاده و حببب‌اله ملایم در سالن سینما شهرک گاز شهید مهاجر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، جشن ویژه روز معلولان امروز با حضور دانش‌آموزان آموزشگاه‌های شهید تندگویان و مراکز آموزشی استثنایی رسام عرب‌زاده و حببب‌اله ملایم در سالن سینما شهرک گاز شهید مهاجر شهرستان سرخس برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش سرخس اظهار کرد: سه مدرسه مربوط به دانش آموزان مقطع ابتدایی با نیازهای ویژه در روستاهای شهرستان سرخس به بهره‌برداری رسیده است.

احمد صفائی افزود: چهارمین مدرسه مربوط به دانش آموزان با نیازهای ویژه در مقطع متوسطه دوم حرفه‌ای نیز کلنگ‌زنی شده است و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره بهزیستی سرخس نیز در این مراسم گفت: در زمینه مسکن برای ۱۲۷ نفر از توان‌خواهان که مشکل مسکن داشتند در مجموع مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به طور بلاعوض تخصیص دادیم.

محمد علی‌ میرزایی بیان کرد: بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه اشتغال طی یک سال اخیر به ۲۵۰ نفر از جامعه هدف‌مان که طرح‌شان انجام شده، اختصاص پیدا کرد.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595180

مهمترین اخبار ایران و جهان: