نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 16:46

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین: امروز شاهد تحقق بشارت شهید سلیمانی هستیم

سخنگوی جهاد اسلامی گفت: نتانیاهو نه می‌تواند مقاومت را از بین ببرد و یا تصویر این پیروزی بزرگ را بپوشاند و نه می‌تواند صحنه‌های تحقیر افسران و نظامیانش و سیستم امنیتی-نظامی‌اش به دست مجاهدین غزه را پنهان کند.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - نورنیوز  نوشت: «مصعب البریم» سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «نورنیوز» در نوار غزه گفت: اهمیت این پیروزی بزرگ در عملیات طوفان الاقصی ناشی از شکستن تمامی قواعد درگیری و غافل‌گیر کردن رژیم صهیونیستی و وارد کردن ضربه مهلک به ارتش اشغال‌گران صهیونیست و نظام سیاسی، نظامی و امنیتی این رژیم نامشروع است.

او که صبح امروز همسرش در حمله صهیونیست‌ها به منزلش در غزه به شهادت رسید، افزود: یقیناً این پیروزی بزرگ نتایج بعدی خود را خواهد داشت زیرا با افشای حقیقت این رژیم ضعیف که در مقابل صدها مجاهد از گردان‌های قدس، قسام و مقاومت فلسطین نتوانست کاری انجام دهد، پس در حالت گشودن آتش از همه جبهه‌ها و یک رویارویی همه‌جانبه نمی‌تواند هیچ کاری بکند.

سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: آنچه اتفاق افتاد این بود که مقاومت در تمام نبردهای گذشته از انباشت تجربه‌ای در برابر دشمن صهیونیستی به دست آورد بهره برد و تجربه رویارویی مستمر و انباشت نیرو نشان داد که در مدیریت نبرد پیشرفت کرده‌ایم.

او تاکید کرد: با وجود امکانات کمتر ما در مقایسه با امکانات دشمن صهیونیستی، ما رزمندگان جنگنده و مبارزی داریم که آماده شهادت و فداکاری هستند و اراده و یقین و ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و فلسطین و حقوقش دارند و با ایمان وارد صحنه نبرد می‌شوند و این چیزی است که دشمن صهیونیستی و ارتش شکست خورده‌اش در اختیار ندارد.

البریم گفت: تشدید موج تجاوزات صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی، تلاش برای تغییر هویت اسلامی، حمله به نمازگزاران و خواهران نمازگزار محافظ مسجد الاقصی، شکنجه اسرا و محاصره مردم ما در غزه، همه اینها انگیزه مبارزه برای تسویه حساب تاریخی با دشمن است و مردم ما و مجاهدان ما کشتارهای صهیونیست‌ها در حق نسل‌های مختلف در فلسطین را فراموش نمی‌کنند.

سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: این عملیات افتخارآمیز را جهشی بی‌نظیر و یک مرحله تاریخی برای مقاومت در سطح فلسطین و محور مقاومت می‌دانیم که صحنه مقاومت را به لحاظ سیاسی و راهبردی از معادله دفاع و مقابله به مقاومت مبتکرانه‌ی حمله تبدیل کرد.

او ادامه داد: معادله‌ای که بر آینده مقاومت و حضور آن و بهایی که دشمن در صورت ادامه اشغال و تهاجم خود خواهد پرداخت، معطوف خواهد شد و تأثیر روانی بر آینده و موجودیت شهرک‌نشینان و آینده کل رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

البریم تصریح کرد: طوفان الاقصی دروازه امید به عبور بزرگ مقاومت به سمت مسجد الاقصی و بازگشت بزرگ به سرزمین‌های اشغالی ما انشالله خواهد بود و این به فضل خداوند متعال و قدرت محور مقاومت و توانمندی‌هایی که در طول سال‌های تقابل با دشمن در همه عرصه‌ها مهیا کرده است، اکنون در سطح منطقه‌ای این رژیم نامشروع خطرناک را محاصره کرده و حقیقت ضعیف و متوهم صهیونیست‌ها را به همه نشان داد.

سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: نام همه کسانی که در عملیات طوفات الاقصی شرکت می‌کنند در تاریخ ثبت می‌شود و نسل‌ها از آنها یاد خواهند کرد. حزب‌الله نقش و مشارکت داشت و شاید این صحنه توسعه یابد.

او افزود: ما در حال ارتباط و هماهنگی متکاملی در بالاترین سطوح سیاسی و میدانی آن هستیم و این بر اساس وحدت میدان‌ها (ساحات) برای حفظ این پیروزی و سد کردن تلاش‌های صهیونیست‌ها و طولانی شدن دوره شوک دشمن و تضعیف تصمیمات میدانی دشمن با گشودن همه جبهه‌ها است زیرا امروز این مناسب‌ترین زمان برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی و وارد کردن ضربه مهلک یکپارچه به آن است.

مصعب البریم تاکید کرد: امروز دشمن در درماندگی و شوک دست و پا می‌زند و گردن کلفتی‌اش را به رخ زنان و سالمندان و کودکان می‌کِشد و آنها را می‌کُشد و خانه‌های امن را بالای سر غیرنظامیان بمباران و ویران می‌کند، این در حالی است که ما نظامیان و افسران صهیونیست را هدف قرار می‌دهیم و این یک مقایسه روشن برای جهانیان است.

سخنگوی جهاد اسلامی گفت: نتانیاهو نه می‌تواند مقاومت را از بین ببرد و یا تصویر این پیروزی بزرگ را بپوشاند و نه می‌تواند صحنه‌های تحقیر افسران و نظامیانش و سیستم امنیتی-نظامی‌اش به دست مجاهدین غزه را پنهان کند.

او اضافه کرد: امروز در مورد فرماندهان، ژنرال‌های نظامی، تیپ‌ها، تشکیلات و سایت‌های حساس امنیتی و نظامی صحبت می‌کنیم که به دست مقاومت افتاده و او را به صحبت درباره صحت جزییات اتفاقات یا تعداد آنها دعوت می‌کنیم.

سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در نهایت مفتخریم که متعلق به امت اسلامی، امت مقاومت و پیشرفت و محور سربلندی و عزت هستیم، محور مقاومتی که در این جریان به شدت حضور دارد و ما در مسیر فتح بزرگ تاریخی قرار داریم. به فلسطین و مجاهدانش اعتماد کنید ما در آستانه یک پیروزی بزرگ هستیم که ملت با همه بخش‌های خود در آن شرکت خواهد کرد.

البریم در پایان گفت: از ملت بزرگ ایران و جمهوری اسلامی و از روح رهبران شهید محور مقاومت و به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی تشکر می‌کنیم که مدت‌ها در کار جهادی خود تلاش کرد تا این لحظات را با ما خلق کند و با ما مسیر زوال رژیم صهیونیستی را تاسیس کند و امروز ما شاهد تحقق بشارت شهدا هستیم.

پایان پیام/ت

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534080

مهمترین اخبار ایران و جهان: