نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 11:08

اعطای ۷۸ قطعه زمین به مشمولان جوانی جمعیت در نایین

۷۸ قطعه زمین به متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نایین و انارک اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی علمی، رئیس راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت: در حال حاضر ۷۴ قطعه زمین در شهر نایین و چهار قطعه زمین در شهر انارک ویژه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تامین شده رایگان به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه آماده‌سازی این اراضی با ۲ سال تنفس و هشت سال قسط بندی از طرف متقاضیان باید پرداخت شود، افزود: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

علمی گفت: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت: براساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوار‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614080

مهمترین اخبار ایران و جهان: