نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 19:27

پویش اهدای خون فرزندان ایران در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل انتقال خون ایلام گفت: پویش اهدای خون فرزندان ایران در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام برگزار خواهد شد.

لیلی عاصم آبادی مدیرکل انتقال خون استان ایلام، عصر یکشنبه ۱۲ آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سازمان انتقال خون در مناسبت های مختلف پویش هایی برای اهدای خون برگزار می کند.

 وی افزود: در همین راستا در استان ایلام به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پویش اهدای خون فرزندان ایران برگزار خواهد شد. 

مدیرکل انتقال خون استان ایلام ادامه داد: هدف از برپایی این پویش ها، مشارکت اقشار مختلف جامعه در امر انسان دوستانه و خداپسندانه اهدای خون است.

عاصم آبادی تصریح کرد: این پویش از روز ۱۶ آذر به مدت یک هفته در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در قالب برگزاری تیم های سیار انجام می شود.

وی ادامه داد: مشارکت نسل جوان به ویژه دانشجویان برای اهدای خون در قالب پویش های مختلف می تواند زمینه ساز حضور مستمر و مداوم این عزیزان در امر نجات بخش اهدای خون باشد.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام در ادامه ضمن دعوت از جوانان و دانشجویان نوع دوست هم استانی برای اهدای خون عنوان کرد: مشارکت نسل جوان و دانشجویان در این کارها می تواند سبب حضور مستمر آن‌ها برای اهدای خون باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ۱۶ آذر، توسط کنفدراسیون دانشجویان ایرانی خارج از کشور که مرکز اجتماع و مباحثه مخالفان حکومت پهلوی در خارج از ایران بود، روز دانشجو نامیده شد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592736

مهمترین اخبار ایران و جهان: