نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 17:19

۶ شرور مخل امنیت مردم در مشهد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در مشهد با تلاش و پیگیرهای پلیس شناسایی و دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها هشت قبضه سلاح سرد کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ عباسعلی دهقانی با بیان اینکه ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در مشهد با تلاش و پیگیرهای پلیس شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: در پی گزارش های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت ۶ مرد جوان در محدوده پارک کوهسنگی شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی ضربتی آنها را قبل از فرار از محل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان هشت قبضه سلاح سرد را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان جرایمی نظیر شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد و شرکت در نزاع های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: برخورد پلیس با اراذل و اوباشی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند ، به صورت قاطع ادامه دارد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040780

مهمترین اخبار ایران و جهان: