نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 14:44

محکومیت ۴ نفر از مدیران سابق تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج_ بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد گفت: حکم قطعی و محکومیت ۴ نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر. محمد مهدی صالحی افزود: ۴ نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که در زمان تصدی مسئولیت، بدون توجه به قوانین و مقررات مربوط، به تصرف غیرقانونی در اموال و وجوه سازمان تأمین اجتماعی، افزایش غیرواقعی و صوری در حجم کار و برآورد اضافه در متراژهای واقعی فضاهای تحت مدیریت خود، جابجایی اعتبارات هزینه‌ای بدون مجوز قانونی، استخدام، بکارگیری و افزایش غیرضروری نیروهای شرکتی در سال‌های ۹۶ تا پایان ۹۸ مبادرت کرده بودند، محکوم شدند.

صالحی تصریح کرد: پرونده این اشخاص در بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی و کارشناسی دقیق به محاکم قضائی ارسال و منتهی به صدور رأی قطعی شد.

وی ابراز داشت: ۴ نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تأمین اجتماعی در حوزه‌های مختلف به پرداخت جزای نقدی بدل از شلاق و حبس محکوم شدند و همچنین مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در راستای قوانین موضوعه و مکلف به مطالبه خسارت وارده از طریق قانونی جمعاً به ارزش ۷۷ میلیارد ریال شده است.

صالحی با تاکید بر اینکه بازرسی کل استان در راستای برخورد با ترک فعل مدیران از وظایف قانونی خود، با شدت و قوت قانون را اجرا خواهد کرد، گفت: قانون فصل الخطاب سازمان بازرسی است و ترک فعل وظایف قانونی مدیران، پس از اتمام دوره خدمت قابلیت پیگیری دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1024936

مهمترین اخبار ایران و جهان: