نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 14:02

معاون وزیر کار: بهره برداری از ۸۸۰ طرح تعاونی در کشور همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۸۰ طرح تعاونی در کشور همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آماده بهره برداری شده است که رونق اشتغال و تولید را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی مسکنی در جمع خبرنگاران در سبزوار اظهار کرد: ۸۸۰ طرح تعاونی در کشور همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آماده بهره برداری شده است که رونق اشتغال و تولید را به همراه دارد.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این تعداد طرح تعاونی با این حجم چشمگیر برای نخستین بار در سالیان اخیر به ثمر نشسته است.

وی افزود: برای اجرای این طرح های تعاونی، ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است که با افتتاح این طرح ها ۱۶ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رشد تعاونی ها در دولت سیزدهم گفت: هم اینک زمینه ایجاد یک میلیون و ۸۴۷ هزار فرصت شغلی در تعاونی های کشور فراهم شده است.

مسکنی با اشاره به نقش تعاونی ها در ایجاد اشتغال و کسب درآمد گفت: بر مبنای برنامه ششم توسعه، سهم بخش تعاونی باید ۲۵ درصد باشد، که اکنون هنوز فاصله زیادی با تحقق آن داریم.

معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفری یکروزه به شهرستان سبزوار، ضمن شرکت در آیین یادواره ۸۰۰ شهید جامعه کارگری سبزوار، با فعالان حوزه تعاون این خطه دیدار کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1024836

مهمترین اخبار ایران و جهان: