نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 16:47

مشکل ثبت نام ۴۰۰ نفر از متقاضیان «مسکن ملی» خلخال حل شد

خلخال-رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های خلخال و کوثر گفت: مشکل ۴۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خلخال مورد بررسی قرار گرفت و حل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مولایی ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های مسکن ملی این شهرستان با اشاره به تداوم عملیات اجرایی ۵۵۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در شهرستان خلخال اظهار کرد: مشکل ۴۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خلخال مورد بررسی قرار گرفت و حل شد.

وی از تحویل ۱۰ هکتار اراضی دولتی به بنیاد مسکن جهت اجرای طرح ملی نهضت مسکن شهرستان خلخال خبر داد و افزود: ۲۳۰ نفر جهت دریافت وام ودیعه مسکن شهرستان خلخال ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۰ فقره منجر به پرداخت تسهیلات شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های خلخال و کوثر با اشاره به عملکرد این اداره افزود: پاسخ به استعلامات تغییر کاربری حدود ۵۰ فقره و شرکت در جلسات کمیسیون ماده ۹۹ و رسیدگی ۸ فقره پرونده مسکن روستایی بوده است که در بحث حقوقی تعداد ۴۶ فقره پرونده مربوط به شهرستان‌های خلخال، کوثر و شهرهای کلور، هشجین در مراجع قضائی طی شش ماهه اول سال جاری در حال رسیدگی است.

مولایی ادامه داد: در حوزه املاک اخذ سند تک برگی اراضی دولتی به تعداد ۲۵ فقره و شناسایی و برداشت ۱۷۰ قطعه اراضی دولتی و تشکیل پرونده در اداره ثبت اسناد و املاک جهت اخذ سند تک برگی صورت گرفته است.

وی افزود: پاسخ دهی به ۲ هزار و ۵۰۰ فقره استعلامات فرم (ج)، تشکیل حدوداً ۲۰ فقره پرونده اراضی واگذاری سازمان ملی زمین و مسکن و تعاونی جهت صدور سند، شناسایی و واگذاری ۳ قطعه زمین به مالکان به عنوان سهم مالکانه و صدور سند ۴۰ فقره مسکن مهر به همراه تشکیل پرونده ۶۰ فقره معاملات ثانویه مسکن مهر در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان خلخال و شهرهای تابعه انجام یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028080

مهمترین اخبار ایران و جهان: