نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 12:11

منویات رهبری برای همه فصل الخطاب است

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: مردم به دلیل تورم بالای قیمت اقلام اساسی در جامعه با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند لذا باید مسئولان تلاش بیشتری برای کاهش تورم انجام دهند.

ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با منویات عالمانه خویش هر سال در آستانه نوروز با نامگذاری سال، نقشه راهی را برای همگان تبیین می کنند.

وی افزود: امسال نیز آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) با درایت و تدبیر والای خویش اقدام به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» کردند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: منویات رهبری برای همه ایرانیان فصل الخطاب است و همه اقوام و مذاهب اسلامی بنا بر عقاید دینی و احساس مسئولیت اجتماعی خویش باید در راستای همگرایی ملی و پیشرفت و توسعه کشور از منویات معظم له پیروی کنند.

ماموستا رستمی افزود: با مهار تورم و رشد تولیدات داخلی شاهد کاهش دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم خواهیم بود و این مهم با مشارکت همگانی میسر می شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم کردستان در طول تاریخ همواره برای عزت و اقتدار ایران اسلامی تلاش و همتی مثال زدنی داشته اند و امسال نیز همه ظرفیت های تولیدی، کشاورزی، معدنی و مرزی استان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مهار تورم و رشد تولیدات داخلی به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1102680

مهمترین اخبار ایران و جهان: