نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 16:05

ساخت بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی سرطان در جنوب استان اصفهان

امام جمعه موقت شهرضا گفت: بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) برای درمان بیماران سرطانی در شهرضا در حال ساخت است که در جنوب استان اصفهان بیمارستانی بی‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: در نوروز باید از اسراف و تجملات دوری شود، اصل صله رحم برای نزدیک شدن دل‌ها است که نباید این اصل در عید نوروز تعطیل شود.

وی با بیان اینکه دو اتفاق خوب در شهرمان در حال انجام است، افزود: بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) برای درمان بیماران سرطانی در شهرضا در حال ساخت است که در جنوب استان اصفهان بیمارستانی بی‌نظیر است و ۴۰ تخت برای شیمی درمانی پیش‌بینی شده که قطعاً به کمک خیران نیاز است تا این بیمارستان زودتر ساخته شود.

طالب‌پور افزود: دومین طرح، احداث خیمه شهدا در کنار امامزاده شاهرضا است، از حدود ۱۸ سال قبل ساخت این خیمه معطل مانده بود در نهایت یک طرح جامع تهیه شد و ۲ بار کلنگ‌زنی شد، اما عملاتی نشد تا امسال که این کار عملیاتی شد و فاز اول آن تا بهار ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

امام جمعه موقت شهرضا بیان کرد: خمیه شهدا یک سالن چند منظوره و یک سالن اجتماعات با ظرفیت ۴ هزار نفر دارد و امیدواریم خیران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران کمک کنند.

وی با اشاره به توافق ایران و عربستان عنوان کرد: این خبر در رسانه‌ها به عنوان اولین خبر دنیا قرار گرفت، امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است و بعد از ۸ سال این تواقق را قبول کردیم، گسترش توان دفاعی، پهپادی و موشکی در این شرایط بی تاثیر نیست.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1097780

مهمترین اخبار ایران و جهان: