نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 15:47

روزانه ۷۰۰۰نفر به مرکزصدورگذرنامه اربعین درخوزستان مراجعه می‌کنند

اهواز- معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به مرکز صدور گذرنامه استان به صورت روزانه بین ۶ - ۷ هزار نفر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حکیم عبداللهی ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی آمار جمعیت متقاضیان صدور گذرنامه در استان خوزستان برای زیارت اربعین حسینی روز به روز در حال افزایش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به مرکز صدور گذرنامه استان به صورت روزانه بین ۶ - ۷ هزار نفر است.

وی در خصوص تنوع خدمات اداره گذرنامه به زائران اربعین حسینی گفت: خدمات مختلفی در حوزه گذرنامه از قبیل ثبت درخواست گذرنامه زیارتی، درج برچسب بر گذرنامه‌های که ۲ سال منقضی شده‌اند، رسیدگی به مشکل افراد ممنوع خروج، اعلام بارکد پستی گذرنامه، رفع کلیه نواقص گذرنامه و… برای مراجعان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: متقاضیانی که به صورت حضوری در محل گذرنامه استان اقدام به ثبت گذرنامه زیارتی کنند، گذرنامه آن‌ها در کمتر از سه روز چاپ و به اداره اماکن تحویل متقاضی داده می‌شوند.

سرهنگ عبداللهی عنوان کرد: متقاضیانی که به صورت اینترنتی و یا از طریق اپلیکیشن «پلیس من» ثبت درخواست کرده‌اند، گذرنامه آن‌ها در استان تهران چاپ و از پست به در منزل آنها ارسال می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466336

مهمترین اخبار ایران و جهان: