نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 18:48

باید با تیم های قوی بازی کنیم/ حریفان از ما زودتر شروع کردند

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دیدار با آنگولا و بلغارستان کمک مؤثری به ما خواهد کرد گفت: باید با تیم‌های قوی هم بازی کنیم تا شرایط بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی قبل از سفر به بلغارستان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم به اهدافی که کادر فنی در نظر دارد برسیم تا بتوانیم عملکرد موفقی در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.

وی در خصوص دو دیدار تیم ملی برابر بلغارستان و آنگولا گفت: این دو بازی می‌تواند کمک مؤثری به ما کند. اگرچه این دو تیم از قاره‌های مختلفی هستند اما همین که ملی پوشان دور هم جمع می‌شوند، تمرین انجام می‌دهند و قرار است سایر بازیکنان هم در بلغارستان به ما اضافه شوند می‌تواند تیم را به یک هماهنگی در کارهای تاکتیکی و فنی برساند.

چشمی در پاسخ به این سوال که چه عواملی می‌تواند باعث موفقیت تیم ملی باشد، گفت: مهمترین اصل بازی‌های دوستانه است، ما قبلاً در فیفا دی این بازی‌ها را از دست می‌دادیم اما خوشبختانه تا الان سه بازی انجام دادیم و قرار است دو دیدار دیگر هم انجام دهیم. البته که بازی با تیم‌های قوی به مراتب برای ما بهتر است اما همین دو دیدار هم می‌تواند شرایط خوبی را برای تیم ملی مهیا کند.

وی در خصوص هجمه‌هایی که به کادر فنی پس از انتخاب بازیکنان تیم ملی صورت گرفت، گفت: در این خصوص نظری نمی‌توانم بدهم چون من تنها بازیکنم و این موضوع را باید کادر فنی تیم ملی راجع به آن صحبت کند.

هافبک تیم ملی در مورد اضافه شدن خداداد عزیزی به کادر فنی هم گفت: او یکی از پرافتخارترین بازیکنان ایران است، تجربه خوبی دارد و ان شاءالله بتواند به ما کمک کند.

چشمی در پایان و در پاسخ به این سوال که رقبای ما در جام ملت‌ها شرایط بسیار متفاوتی با ما دارند گفت: باید بپذیریم تفاوت وجود دارد، آنها زودتر از ما شروع کردند و برنامه ریزی انجام دادند اما مطمئن باشید ما هم تلاش می‌کنیم، کار می‌کنیم و امیدوارم مسئولین هم در کنار ما باشند تا بتوانیم در جام ملت‌ها موفق باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483580

مهمترین اخبار ایران و جهان: