نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 19:55

۷۳۳ پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

شهرکرد_سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۳۳ پروژه در چهارمحال و بختیاری هم زمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هم زمان با هفته دولت در استان چهارمحال و بختیاری ۹۵۳ پروژه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: از این تعداد پروژه ۲۲۰ مورد آن کلنگ زنی و ۷۳۳ پروژه افتتاح می‌شود.

حیدری ادامه داد: ۲۲۰ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۵۴ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان و ۷۳۳ طرح افتتاحی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان است.

حیدری خاطر نشان کرد: افتتاح این پروژه‌ها در اشتغال زایی جوانان استان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی یادآور شد: فرایند تکمیل این پروژه‌ها و به بهره برداری رساندن آنها ادامه خواهد داشت که بتوانیم به شرایط مناسبی دست پیدا کنیم.

حیدری با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری از نظر تعداد طرح‌های افتتاحی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است گفت: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور در خصوص طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی، چهارمحال و بختیاری توانسته رتبه دوم را از نظر تعداد طرح‌های افتتاحی با در نظر گرفتن جمعیت، به خود اختصاص دهد.

وی با اذعان بر اینکه پروژه‌های آبی و پروژه‌های راه اثر گذارترین پروژه‌ها در بحث اشتغال هستند خاطر نشان کرد: در بحث پروژه زیر ساخت‌های حمل و نقل و پروژه‌های آبی تا کنون موفق عمل کرده‌ایم.

حیدری یادآور شد: تمام پروژه‌هایی که مجوزات قانون را اخذ کرده‌اند، قابل افتتاح است و هیچ مشکل بهره برداری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه این دولت برای افتتاح پروژه‌ها ما را به خوبی حمایت کرده است گفت: دو پروژه بزرگ این استان از جمله تصفیه خانه آب شرب نیمی از جمعیت استان و خط انتقال آب بن به بروجن و همچنین تکمیل سد بابا حیدر با تأمین اعتبار برای آنها در آینده‌ای بسیار نزدیک به بره برداری می‌رسد.

حیدری اذعان داشت: در ۲ سال اخیر توجه ویژه‌ای به ارتقای جاده‌های استان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465080

مهمترین اخبار ایران و جهان: