نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 20:39

علامه مصباح یزدی سرآمد متفکران در علوم انسانی بود

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آیت الله مصباح یزدی بعد از امامین انقلاب سرآمد متفکران در علوم انسانی بوده و دریچه‌های بزرگی از علوم انسانی را به روی ما گشودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: این شخصیت بزرگ عالم اسلام به خاطر حکمت، شجاعت، بیان رسا و بصیرت دو لقب ارزشمند همچون مدالی گرانبها از لسان امامین انقلاب دریافت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مصباح عزیز از زبان بنیانگذار انقلاب اسلامی لقب «ذو شهادتین» دادند و باید توجه داشت که رهبر کبیر انقلاب هرگز حرفی را حساب نشده و بی دلیل بیان نمی‌کردند و این دلیل بر عظمت شخصیت این بزرگ مرد است.

گرزین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب‌، آیت الله مصباح یزدی را جانشین شهید مطهری و علامه طباطبایی معرفی کرده و شخصیت مصباح را مصداق کوثر دانستند و ما خدا را شکر می‌کنیم که در دوران این علمای بزرگ زیست کرده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در دومین سالگرد مصباح یزدی جمعی از شیفتگان این شخصیت انقلابی دور هم جمع شده‌ایم تا تجلیلی از راه این بزرگ مرد داشته باشیم و این یادبودها بهانه‌ای برای تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مرور زندگی‌نامه علامه یزدی است.

گرزین گفت: آیت الله مصباح یزدی بعد از امامین انقلاب سرآمد متفکران در علوم انسانی بودند و دریچه‌های بزرگی از علوم انسانی را به روی ما گشودند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این تجمعات عامل هم افزایی برای ادامه دادن راه نورانی و مکتب بزرگانی شبیه مصباح عزیز باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 955636

مهمترین اخبار ایران و جهان: