نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 22:51

میانگین مصرف گاز در ایلام روزانه بیش از ۴ میلیون متر مکعب است

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در حال حاضر میزان مصرف گاز در سطح استان در یک شبانه روز حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب است.

محمود کشاورز مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به برودت هوا در روزهای اخیر و در راستای توزیع عادلانه گاز برای همه مشترکین، شرکت گاز اقدامات مهم و اساسی را در دستور کار خود قرار داده و با همکاری و همراهی مردم عزیز توانستیم بدون مشکل در زمینه قطع و یا افت فشار گاز با ورود این جبهه هوای سرما مواجه شویم.

 وی افزود: یکی از ابزارهای جلوگیری از مصرف بی‌رویه گاز، اطلاع‌رسانی به مشترکین و ارتقای سطح کیفی تبلیغات در راستای مدیریت بهینه مصرف در بخش خانگی است .

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در ادامه به چگونگی صرفه جویی در مصرف گاز خانگی نیز اشاره کرد و گفت: مشترکین با نصب سیستم هوشمند، کنترل مصرف خانگی گاز خود را به نحو چشمگیری مدیریت نمایند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در حال حاضر میزان مصرف گاز در سطح استان در یک شبانه‌روز حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب است .

محمود کشاورز عنوان کرد : این شرکت در راستای انجام هر چه بهتر خدمات‌رسانی به هم استانی های عزیز در فصل سرد سال اقدامات مهمی از جمله تداوم‌ و تسریع در اجرای طرح بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری و اداری، اجرای مصوبه هیئت وزیران در خصوص رعایت الگوی مصرف برای ادارات، تشکیل تیم‌های گشت و پایش مصرف گاز سازمان‌ها و ادارات استان در شرکت گاز،  صحت‌سنجی و استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس را در دستور کار خود قرار داده است .

کشاورز به چگونگی استفاده از گاز در  مواقع بحران اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین نگرانی های ما در مواقع بحران در استان در حوزه نانوایی ها است، نانوایی ها با دوگانه کردن سوخت خود در مواقع بحران، از قطع ارائه خدمات به مردم جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ۱۰۰ درصد جامعه شهری و ۹۸ درصد جامعه روستایی گازرسانی صورت گرفته است.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان در پایان با تاکید بر این که از ۲۰۰ هزار مشترک گاز در استان، حدود ۱۰۰۰  مشترک به عنوان پرمصرف یا بد‌مصرف شناسایی شده‌اند گفت؛ امیدواریم مشترکین عزیز با رعایت الگوی مصرف بتوانند همچون گذشته شرکت گاز را در خدمات رسانی به ولی نعمتان خود یاری رسانند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 991636

مهمترین اخبار ایران و جهان: