نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 17:17

پروژه‌های عمران شهری در اهرم به بهره‌برداری رسید

بوشهر- همزمان با دهه فجر، پروژه‌های عمران شهری در شهر اهرم با حضور فرماندار تنگستان، امام جمعه اهرم و دیگر مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر پنجشنبه در آئین افتتاحیه چمن مصنوعی اهرم، اظهار کرد: در اولین روز دهه مبارک فجر، چندین پروژه عمرانی مربوط به شهر اهرم با مجموع اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد لطفی اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر اهرم به متراژ ۵۰ هزار متر مربع و ایجاد کانال‌های دفع آب‌های سطحی است که چندین سال بود شهروندان را در فضل بارندگی درگیر می‌کرد.

وی با اشاره به اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهر که در شورای ترافیک شهرستان به تصویب رسیده بود، افزود: پیاده‌روسازی معابر شهر و اصلاح و رفیوژ بلوار وسط خیابان‌های انقلاب و امام خمینی اهرم از دیگر پروژه‌ها است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: همه این اقدامات با تلاش شهردار و مجموعه تحت امرشان و همچنین پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر اهرم انجام گرفته است و انشاالله تلاش داریم خدمات بیشتری را برای مردم مرکز شهرستان ارائه دهیم.

لطفی با اشاره به اینکه شهر اهرم قدمت بالایی در تأسیس شهرداری دارد، عنوان کرد: امروز به نمایندگی از همه طرح‌های خوب عمرانی شهرداری اهرم، زمین چمن مصنوعی پنج نفره شهدای سلامت واقع در بیمارستان امام حسین (ع) اهرم به بهره‌برداری رسیده و افتتاح خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015336

مهمترین اخبار ایران و جهان: