نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 10:11

معوقات تعرفه پرستاری به‌زودی پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به زودی چند ماه از معوقات تعرفه پرستاری پرداخت و به حساب آنان واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه مدیر بودجه دانشگاه، صبح امروز میهمان ویژه اعضای جدید سازمان نظام پرستاری استان بود و با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به پرداخت بخشی از مطالبات دانشگاه توسط اداره‌کل بیمه سلامت، به زودی چند ماه از معوقات تعرفه پرستاری پرداخت و به حساب آنان واریز می‌شود.

وی با اشاره به وظیفه سنگین اعضای سازمان نظام پرستاری، گفت: پرستاری یکی از سخت‌ترین و پرکارترین مشاغل دنیاست و مطالبه‌گری و پیگیری خواسته‌های پرستاران از وظایف اصلی شماست که امیدوارم با حضور شما دوستان، اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

کریمی تصریح کرد: با توجه به فصل تصویب لایحه بودجه‌، رایزنی با نمایندگان مجلس در جهت پیگیری مطالبات پرستاری، می تواند تاثیرگذار و راهگشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت مطالبات بخش عملیاتی و درمانی از اولویت‌های مهم دانشگاه است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته‌ایم، ولی باز هم جای کار بسیار دارد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636980

مهمترین اخبار ایران و جهان: