نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 16:44

رئیس هیأت بازرسی انتخابات یزد: تسلط بر قوانین جدید لازمه سلامت انتخابات است

رئیس هیأت بازرسی انتخابات یزد با اشاره به ابلاغ تغییرات جدید در قانون انتخابات،‌ گفت:‌ تسلط برقانون و دستورالعمل های سربازرسان و بازرسان در انتخابات پیشه رو یکی از الزامات برای تأمین سلامت انتخابات است.

عباس رحمانی، رئیس هیأت بازرسی انتخابات یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اعمال تغییرات جدید در قانون انتخابات، اظهار کرد: بازخوانی  و تسلط بر قانون بویژه دستورالعمل‌های مربوط به سربازرسان و بازرسان در انتخابات ۱۴۰۲ ضروری است.

وی با بیان این‌که سربازرسان به لحاظ سابقه، نوع ارتباط و تعهدی که وجود دارد، به نحو احسن انتخاب شدند، افزود: بازرسان و سربازرسان  بایستی نسبت به قوانین آگاهی لازم را داشته باشند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات یزد در ادامه به برگزاری نشست‌های مشترک میان عوامل انتخابات از جمله بازرسان با هیئت اجرایی و هیئت نظارت اشاره کرد و گفت: تکمیل بازرسان شعب طبق زمان‌بندی، آشنایی با منطقه‌بندی‌های انجام شده و ارتباط افراد در مسئولیت‌های مختلف با یک‌دیگر به تسلط بر کار کمک شایانی خواهد کرد.

رحمانی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، رقابت‌، سلامت و امنیت انتخابات پیش‌رو‌ اشاره و تأکید کرد: جمع حاضر در جایگاهی هستیم که بایستی احتمال هر رخدادی را داده و نسبت به مدیریت شرایط آمادگی خود را افزایش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم می توانند تخلفات انتخاباتی را به شماره تلفن ۳۱۱۱۸۰۴۱  دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان یزداطلاع دهند.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653580

مهمترین اخبار ایران و جهان: