نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 10:27

رشد چشمگیر جزیره قشم در اجرای پروژه های شهری و توسعه‌ای

معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد قشم گفت : جزیره قشم در اجرای پروژه های شهری و توسعه‌ای رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش  خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید احسان اکبریان  معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم   امروز درنشست خبری  با اصحاب رسانه  ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: مطالبه‌گری و پاسخگویی وظیفه یک مدیر است نه صرفا پاسخگویی و این نکته‌ای است که مکتب انقلاب اسلامی م حضرت امام به ما آموخته است. 

وی افزود: ما آنقدر گرفتار روزمرگی و دعواهای بین بخشی و برون بخشی می‌شویم که فراموش می‌کنیم که مدت مسئولیت ما رو به اتمام است. 

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه خاطرنشان ساخت: مرام اداری و مدیریتی باید در همه ما تقویت شود و خیلی از مسائل حل میشود. 

وی ضمن تشریح عملکرد این مجموعه اضافه کرد: در حوزه شهرسازی در سال ۱۴۰۱ ما ۱۱۵میلیارد تومان درامد داشتیم  اما امسال تاکنون ۵۱۸میلیارد تومان درامد کسب کرده‌ایم که این نشاندهنده استقبال سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی در حوزه سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز شهری است. 

اکبریان عنوان کرد: از نظر تعداد پروانه ساخت ما ۲۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتیم و از نظر میانگین مساحت پروانه ساخت ۳۰ درصد رشدداشته‌ایم یعنی سرمایه‌گذاران تمایل پیدا کرده‌اند که در پروژه‌های بزرگ‌تری نظیر مجتمع سازی و پروژه های کلان اقتصادی در جزیره سرمایه‌گذاری کنند. 

وی ادامه داد: جزیره قشم در اجرای پروژه های شهری و توسعه‌ای رشد چشمگیری داشته است.  

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: سه مصوبه با هدف تشویق اتمام پروژه های نیمه تمام شهری و حمایت از اتمام آن‌ها توسط هیات مدیره در ماه گذشته تصویب شد. 

وی افزود: اگر در زمان مقرر بهره‌برداری و اتمام پروژه صورت نگیرد ما پروانه ساخت این پروژه های را فسخ میکنیم و زمین را در اختیار بین المال و سازمان قرار می‌دهیم. 

اکبریان  اظهار کرد: این مصوبات در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری، رونق ساخت و ساز و تشویق سرمایه‌گذاری در سطح جزیره است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659880

مهمترین اخبار ایران و جهان: