نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 18:35

تمام توان گردشگری ایران در نمایشگاه تهران به خط می‌شوند

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

نمایشگاه بین المللی تهران از صبح روز بیست و سوم بهمن ماه میزبان هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران است. نمایشگاهی که در آن بزرگترین عرضه کنندگان کالاها و خدمات و دستاوردهای گردشگری کنار هم به نمایش عموم گذاشته می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی در نمایشگاه گردشگری تهران، شرکت‌های مختلف فعال در حوزه گردشگری شامل نواع تجهیزات سفر نظیر وسایل کمپینگ، چمدان، باربند، چادر، تجهیزات روشنایی، کاروان و یدک کش، انواع خودرو‌های مسافربر (اتوبوس، میدل باس، ون)، خدمات گردشگری الکترونیکی هتل‌ها و دهکده‌های توریستی، صنایع دستی و هنری، آژانس‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی، خطوط هوایی، دریایی، زمینی و ریلی، پایانه های مسافربری به ارائه توانمندی‌های خود در حوزه‌های گردشگری خواهند پرداخت.

همچنین فعالان صنعت گردشگری در حوزه‌های گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری زیارتی، اکو توریسم و طبیعت گردی به معرفی پکیج‌های خدماتی خود می پردازند و در بخش سرمایه‌گذاری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و بیمه‌ها، بانکداری الکترونیکی به معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری می پردازند.

خدمات رزرواسیون آنلاین حوزه گردشگری از پر رونق ترین خدمات این حوزه است که مشتریان بسیاری دارد .سازمان‌های سیاحتی و گردشگری، اتحادیه‌ها و انجمن‌ها آموزشگاه‌های مرتبط و دانشگاه‌ها، مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه گردشگری، نشریات تخصصی، موزه‌ها و کاخ موزه‌ها، رستوران‌ها و قهوه خانه‌های سنتی، گروه های نمایش‌های آئینی سنتی و گروه‌های موسیقی محلی، سازمان‌ها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی، سایر صنایع و خدمات وابسته از دیگر فعالان این حوزه هستند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667436

مهمترین اخبار ایران و جهان: