نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 22:34

احداث ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در «نایسر»

سنندج - شهردار سنندج از احداث ۲ باب زمین چمن مصنوعی فوتبال در ناحیه منفصل شهری «نایسر» خبر داد.

سیدانور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر از احداث ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال و گذر ورزشی با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال در «نایسر» خبر داد و اظهار کرد: این چمن‌های مصنوعی و گذر ورزشی دارای ساختمان مدیریت، رخت کن، سرویس بهداشتی، نگهبانی و …است.

وی افزود: ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت از مهمترین اهداف احداث این زمین‌های چمن و گذر ورزشی در ناحیه منفصل شهری «نایسر» بوده است.

شهردار سنندج اظهار کرد: توسعه ورزش با ایجاد گذرهای ورزشی از سیاست‌های مدیریت شهری است و در این راستا نواحی منفصل شهری با توجه به کمبود سرانه فضاهای سبز و فضاهای ورزشی به صورت ویژه دیده شده اند.

رشیدی گفت: توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است و چندین زمین چمن مصنوعی در نواحی منفصل شهری «نایسر»، «ننله»، حسن آباد و غیره در حال احداث و تکمیل است.

وی اذعان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در پارک آشتی، پارک دگران و سایر پارک‌های سطح شهر به ویژه در نواحی منفصل شهری، گذرگاه‌های ورزشی احداث خواهد شد.

شهردار سنندج با تأکید بر اینکه توسعه بیشتر ورزش‌های همگانی با هدف شناسایی و تقویت ورزش قهرمانی انجام می‌شود، گفت: دیدگاه شهرداری و شورا در کنار توجه به ورزش‌های قهرمانی محله‌محور کردن ورزش در سطح شهر است.

رشیدی اذعان کرد: هشت ایستگاه و گذر ورزشی در سطح شهر سنندج بر اساس جمعیت و بهره‌مندی از سرانه‌های ورزشی طراحی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228880

مهمترین اخبار ایران و جهان: