نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 16:12

نخبه پروری در حوزه مدیریت و کشورداری مورد تاکید است

رشت- معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور با تاکید بر لزوم تجهیز مدیران به سلاح علم و دانش روز، گفت: نخبه پروری در حوزه مدیریت و کشورداری مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا براتی ظهر چهارشنبه در دوره آموزشی کشورداری ویژه فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان اظهار کرد: پرورش و تربیت نخبگان کشور و ارتقا دانش و توانمندی مدیران را در تمام سطوح مورد تاکید دولت سیزدهم است.

وی از برگزاری ۱۰۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان ستادی وزارت کشور خبر داد و افزود: ۱۷ هزار نفر ساعت برای استانداری‌ها برگزار شده‌است و همچنان هم برگزاری این دوره‌ها ادامه دارد.

معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با تاکید بر لزوم تجهیز مدیران به سلاح آموزش و علم روز، اضافه کرد: مدیران بدون علم آموزی و دانش روز نمی‌توانند به سرعت برق آسای توسعه و پیشرفت برسند.

براتی از برگزاری هشتمین دوره آموزشی کشورداری ویژه فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان‌های کشور در گیلان خبر داد و بیان کرد: سه دوره آموزشی با موضوعات مختلف برای شرکت کنندگان در گیلان در نظر گرفته شده که در زمان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: برنامه‌های آموزشی انتخاباتی برای فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات پیش‌بینی شده که بر اساس زمانبندی برگزار خواهد شد.

معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با تاکید بر لزوم ایجاد فضای مناسبی برای کشورداری مطلوب، اضافه کرد: نخبه پروری در حوزه مدیریت و کشورداری نیاز مبرم جامعه امروز است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1252836

مهمترین اخبار ایران و جهان: