نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 11:43

کشف ۵۰ کیلوگرم فرآورده غیربهداشتی در قرچک

قرچک- سرپرست اداره دامپزشکی قرچک از اجرای طرح شبانه برخورد با اغذیه فروشی‌های نامتعارف در این شهرستان خبر داد و گفت: طی بازرسی های انجام شده ۵۰ کیلوگرم فرآورده غیربهداشتی کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد خلیلی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح شبانه برخورد با اغذیه فروشی‌های نامتعارف در قرچک خبر داد. خلیلی با تاکید بر تأمین سلامت شهروندان عزیز و جلوگیری از عرضه دل و جگر و سایر فرآورده‌های خام دامی در ساعات پایانی شب توسط دست فروشان و فروشندگان دوره گرد در معابر عمومی افزود: کارشناسان این اداره در قالب اکیپ مشترک نظارتی با شبکه بهداشت و درمان و مأمورین شهرداری بازدیدهایی دارند.

وی عنوان داشت: طبق بازرسی‌های انجام شده که به صورت شبانه از سطح شهرستان انجام شده ضمن برخور با اغذیه فروشی‌های نامتعارف شبانه، حدود ۵۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های غیر بهداشتی را کشف و معدوم سازی شد.

سرپرست اداره دامپزشکی قرچک در پایان از همشهریان گرامی درخواست تا از خرید فرآورده‌های پروتئینی و آلایش دامی از فروشندگان دوره گرد و خیابانی خودداری نموده و هرگونه موارد غیر بهداشتی را با شماره تماس ۳۶۱۵۳۴۰۰ متعلق به اداره دامپزشکی شهرستان قرچک در میان بگذارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1199636

مهمترین اخبار ایران و جهان: