نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 10:17

اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی انباری برج‌های مسکونی در غرب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اموال با ارزش از انباری‌های اماکن خصوصی در محدوده ورداورد و غرب تهران بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۸۱ این پلیس قرار گرفت و مأموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان و خودروی آنان را پیدا کنند.

وی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی وانت در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انباری‌های ساختمان به ویژه دوچرخه را سرقت می‌کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته مأموران کلانتری خودرو متهمان را مشاهده و بلافاصله مأموران دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی خودرو متهمان متوقف و متهمان دستگیر شدند و با انتقال متهمان به کلانتری متهمان ۴۵ ساله ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

به گفته این مقام پلیسی، تحقیق از متهمان برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1217580

مهمترین اخبار ایران و جهان: