نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 16:16

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در آستان شاه‌چراغ (ع)

شیراز- معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات آستان احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) از برگزاری ویژه برنامه‌های این حرم مطهر در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله طلایی ظهر دوشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران در خصوص دهه کرامت بیان کرد: با توجه به اینکه روز بزرگداشت احمد ابن موسی شاه چراغ (ع) در میانه دهه کرامت قرار دارد از این رو برنامه‌های مختلف برای گرامیداشت این روز و دهه کرامت در آستان احمدی و محمدی (ع) در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از جمله ویژه برنامه‌هایی که قرار است در طول دهه کرامت انجام شود می‌توان به محفل انس با قرآن ویژه برادران و خواهران، برگزاری راهپیمایی ویژه خواهران، ویژه برنامه‌های تربیتی برای کودکان و خردسالان اشاره کرد.

طلایی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های تربیتی ویژه کودکان، آموزش تربیت فرزند و ازدواج با حضور مبلغان دینی از شهر قم، رونمایی از اولین اثر همخوانی گروه پسران حرم ویژه دهه کرامت و رونمایی از سرود ویژه احمد ابن موسی (ع) از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه کرامت انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: اکران فیلم سینمایی غریب، برگزاری دعای کمیل و سخنرانی‌های مذهبی نیز از دیگر برنامه‌های شاخص حرم در دهه کرامت است.

طلایی افزود: شیراز خواستگاه تشیع بوده و با نگاهی به تاریخ درخواهیم یافت که مدرسه علمیه منصوریه حتی در زمان ولایت امام رضا (ع) نیز مرکز علوم دینی تشیع بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213980

مهمترین اخبار ایران و جهان: