نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 20:16

«امیدآفرینی و افزایش اعتماد» ارکان اطلاع‌رسانی در استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان ضمن اشاره به برنامه‌های شورای اطلاع رسانی این استان، گفت: امیدآفرینی و افزایش اعتماد، ارکان اطلاع‌رسانی در استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: یکی از زمینه‌های تحقق حضور و مشارکت حداکثری، اطمینان بخشی و اعتماد آفرینی در خصوص اصل بی طرفی متولیان امر انتخابات در بین مردم است.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابات ما مرجع تفسیر نبوده و قانون انتخابات باید به صورت دقیق و کامل اجرایی شود و این مهم ضرورت دارد تا ملاک و معیار متولیان امر قرار گیرد، افزود: برقراری امنیت انتخابات، برگزاری انتخابات سالم در سایه رعایت اصل بی طرفی و سلامت در رقابت در انتخابات توسط همگان، پایه تحقق حضور حداکثری و مشارکت است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه موفقیت‌های دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ بسیار مطلوب و ارزنده است، ابراز کرد: ضرورت دارد این مهم در راستای ایجاد امیدآفرینی و افزایش اعتماد آحاد اقشار جامعه، بصورت ویژه اطلاع رسانی و باز نشر شود.

هاشمی همچنین با بیان اینکه تولید محتوا برای جامعه هدف امری حائز اهمیت است که نباید از آن غفلت کرد، بیان داشت: جلسات و اقدامات شورای اطلاع رسانی باید به صورت راهبردی و عملیاتی دارای خروجی مؤثر در متن جامعه و در بین مردم باشد.

وی افزود: بازنشر واقعیت‌های موجود در سطح جامعه و دستاوردهای به دست آمده توسط دولت سیزدهم در استان از طریق تولید محتوای مؤثر، یکی از مباحثی است که باید در راستای اقناع سازی مردم و تحقق مشارکت حداکثری مورد توجه باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266536

مهمترین اخبار ایران و جهان: