نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 08:52

سفر استاندار به روانسر

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و هیأت همراه صبح امروز به شهرستان روانسر به عنوان هفتمین مقصد شهرستانی خود سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و هیأت همراه صبح امروز به شهرستان روانسر به عنوان هفتمین مقصد شهرستانی خود سفر کردند.

صحرایی در بدوورود به شهرستان با حضور در مزار شهدای گرانقدر شهر روانسر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه برنامه کاری سفر یک‌روزه خود به روانسر از بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیمه کاره شهرستان بازدید و بر تامین اعتبارات مصوب آن برای تکمیل طرح تاکید کرد.

قباد محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه بازدید استاندار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کار اجرایی پروژه در حال ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر با پیمانکار جدید حدود ۱۳ ماه است، شروع شده است.

وی ادامه داد:مرحله اول این پروژه تمام شده و برای فاز دوم با کمبود اعتبار مواجه هستیم که در این بازدید استاندار از تأمین اعتبار آن خبر داد تا کار را شروع کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: به موازت همین پروژه، طی ماه‌های گذشته کار آماده‌سازی و تکمیل یک بیمارستان ۳۲ تخته داخل شهر روانسر را آغاز کردیم که تا یکی‌دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و با داشتن اتاق عمل، بخش اورژانس و بستری نیاز شهرستان را رفع می‌کند.

 

طبق وعده صحرایی، سفرهای شهرستانی استاندار از این پس با رویکرد جدیدی انجام و مشکلات و دغدغه‌های اصلی هر شهرستان با حضور معاونان استاندار، مدیران استان و شهرستان و صاحب نظران آن حوزه بررسی و پیگیری می‌شود.

در سفر امروز هر چهار معاون استاندار حضور دارند و مسائل و طرح های حوزه خود را بررسی و جمع بندی آن را در پایان سفر و در جلسه شورای اداری شهرستان ارائه می کنند.

گفتنی است، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نخبگان و فعالین فرهنگی، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، دیدار مردمی و حضور در شورای اداری این شهرستان از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به روانسر است.

پایان پیام/پ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1220080

مهمترین اخبار ایران و جهان: