نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 23:21

ادعای رژیم صهیونیستی درباره خنثی‌سازی یک عملیات استشهادی در حیفا

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند یک جوان فلسطینی که با خود مهمات جنگی به همراه داشته، سعی کرده یک اتوبوس را در شمال غرب فلسطین اشغالی منفجر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، مدعی شد که در محله «نافیه شأنان» در شهر حیفا، یک فلسطینی را دستگیر کرده که با خود مهمات جنگی به همراه داشته است.

بنابر گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، پلیس رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز، گزارشی درباره وجود یک شی مشکوک در یک اتوبوس دریافت کرده که در حال حرکت به سمت منطقه «بنی براک» در شرق شهر تل‌آویو بوده است.

براساس ادعای رسانه‌ها، پلیس رژیم صهیونیستی به دنبال دریافت این گزارش، بلافاصله خیابانی که اتوبوس در آن قرار داشته را از هر دو جهت مسدود می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که یک جوان فلسطینی در تلاش برای منفجر کردن این اتوبوس بوده از‌این‌رو کارشناسان مواد منفجره به محل فراخوانده شدند. پلیس رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد که این جوان فلسطینی با خود جعبه‌ای پر از مهمات جنگی به همراه داشته است.

 در ادامه این بیانیه آمده است که این جوان فلسطینی برای بازجویی مشترک به نیروهای پلیس و سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) تحویل داده شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1219736

مهمترین اخبار ایران و جهان: