نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 09:39

صعود تیم فوتسال مقاومت قم به لیگ 2 با 3 پیروزی متوالی

تیم فوتسال مقاومت قم با کسب 3 برد متوالی و کسب نتایج درخشان صعودی مقتدرانه از لیگ مناطق ایران داشت و موفقیت‌های فوتسال قم را کامل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال مقاومت با کادر فنی و بازیکنان شاخص بومی نماینده استان قم در مسابقات فصل 1402 لیگ مناطق ایران بود که توانست از مراحل مقدماتی و نهایی با کسب نتایج فوق‌العاده خوب عبور کرده و به لیگ دسته دوم ایران راه یابد.

مقاومت بعد از نتایج درخشان در مرحله مقدماتی که دیدارهای آن با صدرنشینی نماینده قم همراه بود، برای رویارویی با حریفان مرحله نهایی راه کرج شد و در سالن انقلاب این شهر سه بازی حساس برگزار کرد و با برد هر سه مسابقه صعودی مقتدرانه داشت. 

بعد از بردهای ارزشمند روز اول و دوم، آخرین مسابقه مقاومت قم در مرحله نهایی رقابت های مناطق کشور برابر  تیم نظرآباد کرج میزبان مسابقات با حساب 3 بر 2 به نفع قمی‌ها خاتمه یافت تا فوتسالیست‌های شایسته قم با 3 پیروزی پیاپی و با اقتدار راهی لیگ 2 کشور شوند.

موفقیت های پی در پی فوتسال قم در روزهای اخیر، از صعود دلسوختگان به لیگ دسته اول فوتسال ایران آغاز شد و حالا مقاومت جای خالی دلسوختگان را در لیگ دسته دوم ایران برای فصل 1403 پر کرد، موفقیتی بزرگ و با ارزش  که برای استان فوتسال‌خیز قم بسیار حائز اهمیت است و حالا قم در رده بزرگسالان در لیگ برتر (آناصنعت پاسارگاد)، لیگ دسته اول (دلسوختگان اهل بیت) و لیگ دسته دوم (مقاومت) 3 نماینده دارد.

پایان پیام / 78002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1301836

مهمترین اخبار ایران و جهان: