نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 06:01

کاهش 85 درصدی تقاضای آب تانکری در بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان اینکه تعداد تماس ناشی از بی آبی و افت فشار در سامانه ملی آنلاین CRM کاهش ۵۱ درصدی در سطح استان داشته است، ادامه داد: تقاضای آب تانکری نیز کاهش ۸۵ درصدی داشته است.

ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای کاهش قطعی و کم آبی در استان صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه تعداد تماس ناشی از بی آبی و افت فشار در سامانه ملی آنلاین CRM کاهش ۵۱ درصدی در سطح استان داشته است، ادامه داد: تقاضای آب تانکری نیز کاهش ۸۵ درصدی داشته است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: شهرستان‌های پیشتاز در کاهش افت فشار و بی آبی شهرستان بوشهر با ۷۶ درصد کاهش و دشتستان با ۷۲ درصد کاهش هستند.  

عالی تصریح کرد: پروژه‌های اضطراری پیشگیری از بحران مصوب وزارت نیرو برای تابستان ۱۴۰۲ بصورت ۱۰۰ درصد وارد مدار بهره برداری گردیدند. 

وی ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب، گفت: امسال از ۲۶ خردادماه تا ۱ تیرماه به عنوان هفته صرفه جویی نام گذاری شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه امسال شعار هفته صرفه جویی (ایران، تغییر اقلیم و مسئولیت پذیری) می باشد، افزود: آب،ارزش های دینی و ملی و خانواده اولین شعار هفته صرفه جویی می باشد. 

عالی شنبه دومین روز هفته صرفه جویی را با نام خانواده، فرهنگ و مدیریت بیان کرد و ادامه داد: سومین و چهارمین روز هفته صرفه جویی نیز به ترتیب با نام آب، رسانه و افکار عمومی و پساب، صنعت و محیط زیست می باشد.  

وی با اشاره به اینکه عنوان پنجمین و شمشمین روز از هفته صرفه جویی آب، اقتصاد و بهره وری و آب، عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی می باشد، گفت: هفتمین روز هفته صرفه جویی نیز آب، آموزش شهروندی و مسئولیت پذیری نام گذاری شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: با همکاری، مشارکت و مصرف بهینه آب توسط شهروندان می توانیم تابستان امسال را با حداقل ترین مشکلات را پشت سر بگذاریم. 

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288080

مهمترین اخبار ایران و جهان: