نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 23:12

بهبود اشتغال جوانان شهرستان دیلم با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نگاه مدیریت اجرایی استان تحولی است، گفت: بهبود اشتغال جوانان شهرستان دیلم با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات سه شنبه شب در نشست با جوانان و نخبگان شهرستان دیلم با بیان اینکه دولت مردمی ایران قوی در دومین سال از زمان استقرار خود منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده است اظهار داشت: اهتمام جدی مدیریت ارشد استان برای بکارگیری همه ظرفیت‌ها جهت تحقق توسعه در شهرستان‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نگاه مدیریت اجرایی استان بوشهر به سراسر استان تحولی است افزود: احداث و فعالیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سراسر استان متأثر از این نگاه است و منطقه ویژه اقتصادی شمال استان نمونه‌ای عینی در توسعه متوازن مناطق مختلف استان است.

پورات گفت: اهتمام جدی دولت در جوان گرایی و استفاده از نیروهای متعهد است و بکارگیری جوانان در سمت‌ها و سطوح مختلف مدیریتی مورد تاکید و در دستور کار قرار دارد.

بهبود اشتغال جوانان شهرستان دیلم با جدیت دنبال می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان داشت: نشست‌های نخبگانی در شهرستان‌ها با هدف احصای نظام مسائل جهاد تبیین و استفاده از نظرات نخبگان استانی در سیاست‌گذاری‌ها در حال انجام و تا سطح بخشداری‌ها در حال برگزاری است.

پورات پیگیری مسئله اشتغال جوانان دیلمی را یکی دیگر از اهداف سفر یک روزه به شهرستان دیلم دانسته و افزود: باید از تمام ظرفیت نیروهای بومی در شرکت‌های منطقه استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری انتخابات را خواهیم داشت که حضور پرشور مردم بخصوص قشر جوان را می‌طلبد، مسئولین امر هم مبنا و اساس را بر بی طرفی بگذارند تا شاهد انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردم باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1350280

مهمترین اخبار ایران و جهان: