نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 07:57

تشدید نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی ایلام برای اسکان زائران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان ایلام گفت: در راستای نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی بازدیدها از مراکز اقامتی و پذیرایی در ایلام افزایش پیدا می‌کند.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان ایلام صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به مناسبت آغاز ایام ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی ایلام برای اسکان زائران تشدیدی می یابد.

وی افزود: این بازدیدها در راستای کنترل کیفیت خدمات در واحد‌های گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی با همکاری تعزیرات حکومتی، مدیریت اماکن و دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان ایلام تصریح کرد: هدف از این بازدید‌ها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و زوار در ایام ماه محرم و اربعین حسینی است.

شریفی ادامه داد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: استان ایلام به سبب وجود مرز بین الملی مهران در دو ماه محرم و صفر با انبوه ورود مسافران و زائران ابا عبدالله(ع) رو به رو است و در این رابطه اداره کل میراث فرهنگی این استان آمادگی کامل مراکز اقامتی و خانه مسافر‌ها برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی اعلام می دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، ۱۲۳ مرکز اقامتی در استان ایلام فعال است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1371080

مهمترین اخبار ایران و جهان: