نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 12:06

مسیرهای منتهی به بازار بزرگ کاشان از ساعت ۷ الی ۲۴ بسته است

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مسیرهای منتهی به بازار بزرگ کاشان از ساعت ۷ الی ۲۴ بسته است.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه عزای اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کاشان همانند سالهای گذشته به منظور فراهم آوردن شرایطی مناسب برای اقامه عزا توسط همشهریان کاشانی آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به اقامه عزای برخی از هیئات مذهبی در بازار بزرگ کاشان ابراز داشت: در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی تمهیدات خاصی به کار بسته می‌شود تا عزاداری عاشقان خاندان عصمت و طهارت با کمترین مشکل انجام شود.

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از اعمال برخی از محدودیت‌های ترافیکی در این دو روز یاد کرد و تصریح کرد: تمام مسیرهای منتهی به بازار بزرگ کاشان در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۷ الی ۲۴ بسته است.

وی تاکید کرد: همشهریان عزیز کاشانی و یا عزاداران حسینی که قصد تردد در این مسیرها را دارند باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ کاکاوند خاطرنشان کرد: با توجه به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و حضور هیئات مذهبی در مسیرهای منتهی به بازار بزرگ کاشان و به استناد ماده ۱۶۷ آئین نامه راهنمایی و رانندگی مبنی بر اینکه عبور موتور سیکلت و موتور گازی و دوچرخه سوار از پیاده رو، دستجات عزاداری، بازار و نقاط شلوغ ممنوع می‌باشد لذا از تمامی شهروندان عزیز تقاضا می‌شود در خصوص آمد و شد در مسیرهای منتهی به بازار بزرگ کاشان خودداری نمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1404936

مهمترین اخبار ایران و جهان: