نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 12:44

توجه ویژه به مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در سفر دوم رئیس جمهور

ساری- استاندار مازندران با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان گفت: در سفر دوم رئیس جمهوری به استان به این مرکز توجه ویژه ای می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی‌پور پیش از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: در مسیر عاشورا یک سری تکالیفی را داریم زیرا جریان‌های مختلفی تلاش کردند تا بتوانند جریان عاشورایی را تحریف کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه اگر امروز در جهان پر از ظلم جور مهندسی شده توسط استکبار اسم و نامی از عاشورا وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی و عاشورای دفاع مقدس اسلامی ایران است.

وی دفاع مقدس را یکی از تکمیلی‌ترین سیر عاشورایی دانست و گفت: هنوز این حماسه برای مردم جامعه شناخته شده نیست.

حسینی پور با اظهار اینکه هنوز نتوانستیم ابعاد مختلف دفاع مقدس را برای مردم تبیین و روشن کنیم گفت ابعاد عاشورا به حدی فراگیر شده دشمنان حربه‌های مختلف از جمله تحریم لباس مشکی در صدد مقابله و تحریف آن هستند.

استاندار مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانست انقلاب عاشورایی امام حسین را به جهانیان معرفی کند.

وی با اظهار این که اولین حکومت علویان در منطقه صالحان مازندران تشکیل شد، گفت: این استان در دفاع مقدس و در مسیر عاشورایی و جبهه مقاومت بیشترین شهید را تقدیم کرده است.

وی با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور برای این مجموعه اعتباراتی درنظر گرفته می‌شود زیرا این مرکز می‌تواند مقصد گردشگری تبدیل شود.

حسینی پور معرفی الگوی مدیریتی دوران دفاع مقدس در جامعه را امری مهم بیان کرد.

در این مراسم از تلاش‌های سردار ملکی مدیرکل سابق حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس تقدیر و سردار سلامی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426636

مهمترین اخبار ایران و جهان: