نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 18:19

سخنگوی کمیسیون کشاورزی: ارتقاء وضعیت کمّی و کیفی سازمان هواشناسی در برنامه هفتم توسعه لحاظ شده است

سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: در جلسه امروز مقرر شد به منظور ثبت پیشنهادات در برنامه هفتم توسعه برای ارتقاء وضعیت سازمان هواشناسی از نظر کمّی و کیفی اقدامات لازم صورت گیرد.

علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به تشریح نشست امروز این کمیسیون با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور اشاره کرد و گفت: در این جلسه، گزارشی از وضعیت سازمان هواشناسی در حوزه  امکانات و زیرساخت‌های موجود، منابع انسانی، تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارند و خدماتی که در بخش‌های مختلف از جمله در بخش محصولات کشاورزی دارند، ارائه دادند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این دستگاه‌ها گزارشی از امکانات موجود در ایستگاه‌های هواشناسی و محدودیت‌های تجهیزاتی، امکاناتی، نیروهای انسانی سازمان هواشناسی کشور و همچنین اعتبارات مورد نیاز برای ایجاد ایستگاه‌های جدید هواشناسی را ارائه کردند.

وی افزود: مقرر شد، در بودجه سال آینده نیز که در نهایت لایحه آن توسط دولت ارائه می‌شود، پیشنهادات سازمان هواشناسی برای تأمین اعتبار، لحاظ و اعضای کمیسیون نیز آن را پیگیری کنند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس تأکید کرد: همچنین در جلسه امروز مقرر شد به منظور ثبت پیشنهادات در برنامه هفتم توسعه برای ارتقاء وضعیت سازمان هواشناسی از نظر کمّی و کیفی اقدامات لازم صورت گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1366836

مهمترین اخبار ایران و جهان: