نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 17:00

ثبت بیش از ۶ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۴ ماهه گذشته ۶ میلیون و۱۱۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امید نسیمی، بعد از ظهر امروز در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور خلخال اظهار کرد: در ۴ ماهه گذشته ۶ میلیون و۱۱۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است و نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵ میلیون و۸۰۸ هزار و۷۰۴ تردد ثبت شده بود در ۴ ماهه گذشته ۵ درصد افزایش را در تردد شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۳میلیون و ۱۴۱ هزار و۷۵۷ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و۹۷۷ هزار و۲۵۰ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده، افزود: این رقم، نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۹۳۲ هزار و۹۳۵ تردد در مبادی ورودی ثبت شده بود در ۴ ماهه گذشته افزایش ۷درصدی را نشان می‌دهد.

افزایش ۳ درصدی تردد در مبادی خروجی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل بیان کرد: در ۴ ماهه گذشته افزایش ۳ درصدی تردد را در مبادی خروجی استان اردبیل شاهد هستیم و در ۴ ماهه سال گذشته ۲ میلیون و۸۷۵ هزار و۷۶۹ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بودکه این رقم در ۴ ماهه گذشته ۲میلیون و۹۷۷ هزار و ۲۵۰ تردد بود.

نسیمی محورهای اردبیل-آستارا، اردبیل-نیر و اردبیل-مغان را دارای محورهای پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد: در ۴ ماهه گذشته بیش از ۵ میلیون تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس، ۴ میلیون و۳۳۷ هزار و۴۶۶ تردد در محور اردبیل-نیر وبلعکس و ۳ میلیون و۲۳۶ هزار و۵۶۵ تردد نیز در محور اردبیل-مغان وبالعکس ثبت شده است.

وی فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1416636

مهمترین اخبار ایران و جهان: