نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 22:03

آمادگی هلال احمر گلستان برای پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از پوشش امدادی راهپیمایی بزرگ روز قدس با همکاری ۱۸۰ داوطلب هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر استان همچون سال‌های پیش در راهپیمایی بزرگ روز قدس در کنار مردم حضور دارد و امسال هم با تمام ظرفیت و با همکاری ۱۸۰ امدادگر، نجاتگر و عضو جوان اجتماع کنندگان را در مسیرهای راهپیمایی سراسر استان همراهی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: علاوه بر آماده باش کامل تمامی پایگاه‌های امدادونجات و کشیک اضطراری شعب، ۱۰ دستگاه خودروی کمکدار سبک، چهار دستگاه آمبولانس و پنج دستگاه موتورلانس برای پوشش امدادی حوادث احتمالی بکار گرفته خواهند شد.

وی بیان کرد: در مسیرهای اصلی راهپیمایان ایستگاه‌های سلامت با استقرار چادر پیش بینی شده و کنترل فشارخون مراجعه کنندگان، آموزش‌های کوتاه چند دقیقه‌ای کمک‌های اولیه و مخاطرات طبیعی و توزیع بروشور آموزشی در این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

غریب آبادی با اشاره به اینکه شعار محوری روز قدس امسال «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» است، افزود: کارکنان و اعضای داوطلب هلال احمر استان به همراه خانواده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146336

مهمترین اخبار ایران و جهان: