نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 12:03

۱۵ آتش نشان در روز طبیعت در آماده باش خواهند بود

زنجان-رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: ۱۵ آتش نشان در قالب سه گروه خودرویی و ۶ گروه موتوروی در روز طبیعت در آماده باش خواهند بود.

مجید امیرفضلی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سازمان آتشنشانی زنجان برای روز طبیعت برنامه ریزی لازم را دارد، گفت: آتش‌نشانان زنجانی به مناسبت روز طبیعت در آماده باش هستند.

وی اظهار داشت: اکیپ آتشنشانی زنجان در سه نقطه ورودی و هفت ایستگاه داخل شهر به مردم خدمت رسانی خواهند کرد و همچنین ۱۵ آتش نشان در قالب سه گروه خودرویی و ۶ گروه موتوروی در آماده باش خواهند بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: بر این اساس گروه‌های خودرویی سنگین، نیمه سنگین و سبک مجهز به امکانات و تجهیزات کامل آتش نشانی در مبادی خروجی شهر زنجان شامل محورهای ارتباطی زنجان- تبریز، زنجان - قزوین، زنجان- بیجار، زنجان- تهم و زنجان - فرودگاه مستقر می‌شوند. امیرافضلی به شهروندان توصیه کرد: برای حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت از روشن کردن آتش و رها کردن آن در مراتع و شکستن شاخه درختان خودداری کنند.

امیرفضلی تاکید کرد: شهروندان زنجانی توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی در روز طبیعت از بروز حادثه جلوگیری کنند و تعطیلات نوروزی را با خاطره خوشی به پایان برسانند و در صورت بروز حادثه مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1120636

مهمترین اخبار ایران و جهان: