نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 11:21

عفت‌زدایی و غیرت‌زدایی هدف دشمنان اسلام است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سنقر وکلیایی گفت: عفت‌زدایی و غیرت‌زدایی هدف دشمنان اسلام است که با وجود شهید حمیدرضا الداغی ها هرگز محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام یعقوب تیشه‌کنی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سنقر وکلیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: دشمنان برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف پلید خود در ایران اسلامی حجاب و غیرت را مورد هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: در فتنه اخیر دشمنان با شعار فریبنده‌ای بدنبال عفت‌زدایی و غیرت‌زدایی در جامعه بودند و می‌خواستند که دختران و پسران ما را به انحراف بکشانند اما شهید حمیدرضا الداغی با اهداء جان خود ثابت کرد که جوانمردی، ایثار و از خودگذشتگی برای حفظ و حراست از نوامیس همچنان در خون و رگ جوانان این کشور وجود دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سنقر وکلیایی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی قصد دارند که جامعه ایران را با به انحراف کشاندن جوانان به فساد بکشانند اما تا زمانی که مدافعان نوامیس و جوانان غیرتمند وجود دارند این امر هرگز محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: مدافعان شعار «زن، زندگی،  آزادی» بدنبال برهنگی و بی بندوباری زنان در جامعه هستند و این شعار برای آن‌ها به یک آرمان و ارزش تبدیل شده است اما مردم جامعه همواره در مسیر شهدا و آرمان‌های اسلامی حرکت کرده‌اند و هرگز اجازه چنین زیاده خواهی‌هایی را به دشمنان و ارازل و اوباش در جامعه نخواهند داد که ارزش و کرامت زن را در جامعه اسلامی دچار خدشه نمایند.

تیشه‌کنی با بیان اینکه دستگاه قضاء باید با هنجارشکنان و مخلان به نظم در جامعه و افرادی که به‌دنبال قبح شکنی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند برخورد قاطع کند تأکید کرد و گفت: در حق قاتلان شهید حمیدرضا الداغی باید اشد مجازات اعمال شود.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1190036

مهمترین اخبار ایران و جهان: