نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 10:51

زیرساخت‌های گردشگری مازندران نیازمند کارآمدسازی است

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این که زیرساخت‌های خدمات گردشگری استان نیازمند ارتقا و کارآمدسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح یکشنبه در جلسه بررسی خدمات سفر مازندران با تاکید بر توانمندی بالای جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی گفت: جمعیت هلال احمر مازندران نوروز امسال در خدمت رسانی به مسافران در سطح کشور اول شد.

وی افزود: کمپ‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران در سطح جاده‌ها و مبادی ورودی شهرهای استان با خدمات رسانی بهینه رضایت ۹۰ درصدی مسافران را جلب کردند.

وی با اشاره به تاکید استاندار مازندران برای ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران و گردشگران یادآور شد: زیر ساخت‌های خدمات گردشگری مازندران نیازمند ارتقای و کارآمدسازی است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به ورود بیش از ۲۰ میلیون مسافر نوروزی به این استان افزود: با نظارت و هدایت فرمانداران استان امسال هیچ گونه کمبودی از نظر امکانات و خدمات در تعطیلات نوروز مشاهده نشد.

سلگی خاطرنشان کرد: افزایش سیاست نشاط اجتماعی و امید آفرینی از طریق تأمین رفاه مسافران و مردم بومی استان در دستور کار مدیریت ارشد اجرایی مازندران قرار دارد.

این مسئول سیاسی و اجتماعی اظهار کرد: بازآفرینی هویت فرهنگی و تاریخی دیار علویان رویکرد محوری دولت در مازندران است.

وی با تاکید بر توسعه قابلیت‌های متنوع فرهنگی در مازندران ادامه داد: احیای سنت‌های دیرین فرهنگی و میراثی در دیار علویان مؤلفه مهم و قابل اعتنا در بازسازی فرهنگی استان محسوب می‌شود.

جانشین استاندار مازندران در ستاد سفرهای نوروزی گفت: در راستای هم افزایی توان‌ها از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد مازندران برای ترویج انگاره‌های معنوی و ارزشی استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: راه اندازی نهضت گفتگو در مازندران با هدف انسجام بخشی قومی وجلوگیری از گسست اجتماعی پیگیری می‌شود.

سلگی افزود: تقویت خرده فرهنگ‌ها و تعمیق انگاره‌های ارزشی با توسعه المان‌های فرهنگ بومی در شهرهای ساحلی مازندران ضرورت دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152580

مهمترین اخبار ایران و جهان: