نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 19:56

پلمپ پاتوق خرده فروش موادمخدر در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از پلمپ یک پاتوق خرده فروش موادمخدر در اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: با توجه به گزارشات و اخبار واصله مردمی و نارضایتی شهروندان در مورد برپایی پاتوق استعمال موادمخدر و تجمع خرده‌فروشان در یکی از محله‌های شهرستان موضوع جهت بررسی بیشتر در دستورکار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت. 

وی گفت: در بررسی‌های محسوس و نامحسوس ماموران پلیس مشخص شد موضوع تجمع خرده فروشان صحت داشته و در این راستا به مالک تذکرات لازم جهت جمع کردن پاتوق ابلاغ شده که مالک هیچگونه توجهی به تذکرات پلیس نداشته است. 

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی قضایی به محل اعزام و منزل را پلمب کردند، افزود: در اجرای این طرح ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۲ دستگاه گنج یاب، یک قبضه سلاح پی سی پی پانچر، ۳ قطعه تجهیزات مامواره و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف گردید. 

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: اجرای طرح امنیت محله محور سرمایه اجتماعی پلیس است که با بکارگیری تمام توان خود آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی و برخورد با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان است. 

انتهای پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497081

مهمترین اخبار ایران و جهان: