نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 13:30

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در بندر دیر

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر گفت: با تلاش فراجا با مخلان نظم و امنیت در شهرستان دیر برخورد و سلاح های آنها نیز جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مصطفی فخرایی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری با بیان اینکه ادارات نقش مهمی در ایجاد امید در مردم دارند، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم نقش مهمی در بالا بردن مشارکت آنها در انتخابات دارد.

وی تاکید کرد: اگر مشخص شود که دستگاهی عامدانه بر خلاف جهت منویات مقام معظم رهبری، نظام و دولت مردمی ایران قوی حرکت کند، تخلف است و برخورد با تخلف مسلم است و با کسی تعارف نداریم.

فخرایی با تاکید بر اینکه طبق قانون همه دستگاه ها موظف به همکاری با هیات نظارت و ستاد انتخابات و در اختیار قرار دادن تجهیزات و نیروهای خود جهت برگزاری انتخابات باشکوه هستند، گفت: پروژه های اعلامی برای دهه فجر تا آن زمان تکمیل و آماده افتتاح شوند.

وی با گرامیداشت روز دانشجو، ادامه داد: باید حرف های دانشجویان را بشنویم و مطالبات آنها را پیگیری و امیدآفرینی کنیم و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای قشر دانشجو مهم است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر تسریع در طرح های نهضت ملی مسکن، فرزندآوری و جوانی جمعیت در شهرستان، عنوان کرد: مردم منتظر هستند وعده هایی که در این زمینه داده شده تسریع شود و کم کاری در این زمینه پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان ۲۰۹ پرونده بوده است، افزود: متاسفانه تاکنون تنها ۸۰ پرونده به سرانجام رسیده است.

فخرایی با بیان اینکه قطع برق ادارات و مدارس که مکان های حساسی هستند زیبنده نیست، ابراز کرد: مشکلات بدهی برق دستگاه ها و مدارس باید با حوصله و تدبیر حل شود.

وی تاکید کرد: مدیران ادارات نسبت به سرکشی به بخش های بردخون و آبدان و شهرها و روستاهای شهرستان اهتمام جدی داشته باشند. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر با تقدیر از تلاش های فراجا در تامین امنیت شهرستان، بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته با مخلان نظم و امنیت در شهرستان دیر برخورد و سلاح های آنها نیز جمع آوری شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596937

مهمترین اخبار ایران و جهان: