نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 12:57

دقیقی: در تعطیلات نیم فصل به دنبال جذب بازیکنان جوان و باانگیزه خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال بازیکنان جوانی خواهین بود که انگیزه پیشرفت داشته باشند و با توجه به بضاعت مالی تیم فعلا به جذب بازیکنان بزرگ فکر نمی کنیم.

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص آخرین وضعیت تیم شمس آذر پیش از بازی مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: در روزهایی که لیگ برتر به دلیل بازی های ملی تعطیل شد، به بازیکنان تیم استراحت دادیم و پس از چند روز تمرینات را با اهداف تاکتیکی آغاز کردیم تا برای یک بازی خوب مقابل گل گهر آماده شویم.

وی در خصوص بازیکنان غایب شمس آذر در این دیدار گفت: محمد پاپی، محسن طرهانی و عرفان قهرمانی را برای این بازی در اختیار نداریم و حضور مجتبی فخریان تا این لحظه مشخص نیست و مابقی بازیکنان حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین حمایت هواداران را بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: از هواداران تیم می خواهیم همچون بازی های گذشته در برابر گل گهر نیز کنار ما حضور داشته باشند زیرا مایه دلگرمی بازیکنان و کادرفنی هستند.

دقیقی تقویت شمس آذر در نقل و انتقالات نیم فصل را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: به دنبال بازیکنان جوانی هستیم که انگیزه پیشرفت داشته باشند و با توجه به بضاعت مالی تیم فعلا به جذب بازیکنان بزرگ فکر نمی کنیم.

گفتنی است تیم شمس آذر قزوین در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد و روز شنبه ۴ آذر ماه در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف تیم گل گهر سیرجان خواهد رفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581037

مهمترین اخبار ایران و جهان: